Sommarlov och helt underbart!

hej hej bloggen! Har inte pallat skrivit nu på riktigt länge!
Eftersom jag just nu inte har något jobb så njuter jag bara ut av livet, men snart kommer det. Fia är på Gotland så var med henne och Charlotte och Therese, Jonas oh Marion igår. Satt och drack lite vin. Planer för att göra desamma på lördag, men ingenting som är säkert. Hu vilken hosta jag har skaffat mig! En riktig irritationshosta.
Sitter och kollar på "på smällen" Skall snart gå och lägga mig.
Skriver mer i morgon så får vi se vad som hittas på då. Än så länge så vet jag att det är tvättning!

Godnatt på er. Puss

blogg

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi ska T åminne på midsommar :D du med !!! haah ♥

2010-06-21 @ 12:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0