Ajdi

Okej okej det blir ett till godnatt inlägg!
Ligger i sängen och funderar på om jag har cancer eftersom jag häller som fan, haha.
Har googlat lite på allt möjligt och kom fram till att det skall komma ut en till shrek film, vilket innebär att Hanna måste se den! haha, vill inte att dom filmerna skall ta slut, dom är bara för bra!
I morgon är det en mamma dag på sätt och vis, jag måste tvätta och städa men sen kommer Hanna dagen fram, jag skall ut och gå om det funkar för mina skavsår och sen skall jag ta mig ett varmt bad med hårinpackning och ansiktsmasker och peeling och sen skall jag smörja in mig med en god kräm!
Det ser jag fram i mot, kanske inte tvätta och städa men ut och gå, det skall jag faktiskt erkänna! jag tror jag skulle kunna göra det nu också, men har tyvärr ingen ork till det, plus att Jossan vill att jag skall fixa om hennes blogg, jag får faktiskt se om jag hinner med det med tanke på att jag har en del att göra. och hoppas att det är fint väder i morgon också. Det måste jag kolla på nätet. Just nu så ligger jag och kollar på spårlöst, kanske inte så roligt, men asså det finns absolut ingenting att kolla på när man skall gå och lägga sig!
Nu är det något distater date på MTV Det får väl funka, men annars så kan man ju också stänga av tvn haha!
 Nu kom jag på ett måste! Jag måste stänga av mobilen så att inte syon ringer och väcker mig i morgon, för jag ska faktiskt fixa en praktikplats men jag måste leta också, men gillar inte riktigt min syo, han gör inte som jag riktigt vill, men nu absolut serius! Måste sova, skriver i morgon, puss

Kommentarer
Postat av: samanta :)

haha du googlar efter cancer och kommer fram till en shrekfilm? you are special baby! :p <33

2010-03-15 @ 22:55:17
URL: http://oolydiga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0