badat klart :)

Hejsan, nu är jag tillbaka efter ett vaarmt och skönt bad!
Jag har fixat min frukost till i morgon.
Sitter just nu och zappar runt på tv:n men kan inte se att jag hittar något bra program ikväll :(
Känner mig lite småhungrig så jag skall nog gå ut i köket och se om det finns något gott som man kan äta :)
Hoppas verkligen att jag kan somna ikväll! Så jag inte bara ligger och vänder mig!
Asså jag vet inte men just nu så har jag fått för mig att jag älskar kvällar, dom är så mysiga :)
Mamma ringde mig förut och sa att Gotlandsbåten skall gå som vanligt, alltså betyder det att jag och mamma kommer komma iväg till Stockholm som vanligt!
Måste bara snacka med Serafia om den där skoaffären!
Just nu så kollar Hanna på The Ossbourns! jävligt bra :)
Hörs sen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0