Cutt cutt jag måste skära mig

hejsan,
Mycket irritationer här nu, tycker folk borde tänka på vad dom egentligen säger, folk kanske inte vet om att folk blir ledsna men fan man borde tänka ett säppframmåt!
I morgon så skall jag bada bajla tydligen, Maria som övertalade mig, haha allt för att hon skall ha baddräkt haha det kommer bli grymt roligt att  se henne i det :)
Hoppas att Charlotte stannar kvar här i morogn, för jag pallar inte vara själv och att jag skall stå ut med att ha två bord ståendes för Sakarias kommer hem på onsdag natt och då skall vi fortsätta lana :)
Det kommer bli grymt roligt Anna är här också, haha det blir bra mycket skratt plus att anna är expert på emo låtar :)
 haha grymt kul cutt cutt jag måste cutta mig ;)

216433

Kommentarer
Postat av: Agge

Vad är det för jäkla rubrik !??

Skämtar du eller ??



Mycket allvarliga ord det där så tänk på vad du sprider för känslor :(

2010-03-02 @ 10:45:49
Postat av: Agge

" tycker folk borde tänka på vad dom egentligen säger, folk kanske inte vet om att folk blir ledsna men fan man borde tänka ett snäpp frammåt!"

2010-03-02 @ 10:54:38
Postat av: H A A N N N N A

jag kan ringa dig så kan jag berätt det :)

2010-03-02 @ 12:12:18
URL: http://grippsgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0