Dålig uppdatering i know

Hej bloggen, skrev inte så mycket igår men kan dock meddela att jag storstädade hela mitt sovrumm och sen städade jag hela lägenheten, det gick faktiskt bra och nu har jag bara en säng i rummet också, så det känns mera som om jag har ett rum nu.
Sen kom Mohammed och skulle fixa med med mina datorer men han skulle göra om det på Onsdag nu igen, alltså i morgon.
Sen kom Ottilia och Mi hem till mig och snackade lite skit inom tiden 10 minuter och sen skulle dom dra hem och laga mat och jag skulle fortsätta att skura golven.
Sen var jag faktiskt duktig och skickade mail till Ulf skall kolla om jag har fått svar sen.
Hade så grymt svårt att somna i natt, det var som om någonting låg och knagade i mitt huvud, men jag vet inte vad, jag kom på en massa saker som jag tänkte att jag kunde göra istället för att ligga i sängen men sen va det som om jag bältade mig själv i sängen haha för jag va tvungen att somna!
Sen kom personalen in klockan 9 och sen tre minuter efter så kom pappsi det va ju lagom kul jag som hade satsat på en sovmorgon så fick jag gå upp:P Men det var ingen fara för mig, känner mig inte speciellt trött nu häller så jag överlever troligtvis!
Så fixade han en antenkabel så nu kan jag se på tv igen, eller ja jag lånade Dennis igår.
Ny moblering också här inne, riktigt nöjd faktiskt. Men skitsamma!
Jag och pappa åkte ner till sjukhuset och skulle snacka med någon narkosläkare.
Han var jävligt bögig kan jag också meddela. Men i morgon så blir det att sätta klockan på 07:00
Jobbigt sen skall jag eventuellt ta en buss ner till sjukhuset 08:05
Så möter pappa mig där nere, men det är inte säkert än. Men jag tror att detta kommer gå bra. Och sen fyller Sixten 15 år i morgon så då skall jag nog troligtvis ut och åka mummfiie i morgon också. Det var länge sen man körde nu men jag hoppas att den braiga bromsen sitter på högersida fall i fall med tanke på handleden, men nu skall jag kolla på lite tv och sen skall jag laga mat, men hörs av senare puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0