Dör jag så dör jag i min säng!!

Hallå!
 nu när jag har legat och degat en hel dag i min säng så känns det inte som om det finns någonting roligt att göra!
Johan kommer inte hemm före klockan nio.
Så det blir nog en hel dag i sängen, känner mig dålig efftersom jag inte varit ute och gott, men har inte riktigt varit väder för det och nu när jag har legat i sängen en hel dag så orkar jag inte ut och gå nu.
Får ligga och vänta på att klockan skall bli 18:00 för då blir det bra program på mtv :)
Funderar på om jag skall göra någon lätt mat ikväll, Kanske kräm och te och kanske någon macka :)
Sen får man inte glömma att trycka in ett varmt bad mellan tv tittandet :)

Kommentarer
Postat av: Agge

Slappo

2010-03-23 @ 19:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0