En dag med Ottilia :)<3

Hallå där!
Nu är jag hemma, visserligen varit det ett tag.
Ottilia kom till skolan och satt med på min lektion i kanske 30 minuter, det va kul hon fick läsa för mig, men det gick bra ändå :) Sen cyklade vi hem i världens motvind, det var skitjobbigt, sen införbi tvättstugan, tyvärr så fanns det bara tider vid 7 ikväll, rätt drygt!
Sen hem och äta mellis och sen så skulle vi försöka få Voddler och funka men det vills inte :(
Sen spillde jag ketchup på två av mina lakan, så det blir mer tvätt än räknat! Tråkigt!
Men det kanske är dags att byta lakan på dom eftersom när jag tvättar dom så drar jag på dom igen så alla tror typ att jag inte byter lakan, men haha det gör jag, älskar bara mitt som jag fick av mamma och pappa i julklapp :)
Sen har jag och Ottilia suttit och kollat på lite skor och kläder på bland annat ginatricot.
I morgon så är det fredag.
Just nu så ligger vi i sängen och diskuterar mina ringar som  jag visserligen inte använder längre :( Bara för jag vägrade att visa Ottilia vad jag skrev i bloggen så skall hon nu gå ut och kolla men kommer icke publicera det när hon sitter där bara för att jävlas med henne :)
Mummfiie, det frästar mycket Ottilia försöker övertala mig att vi skall åka moppe i morogn, men ver inte riktigt det blir kallt och halt på kvällarna så kanske inte så naajs att åka 80 på vägen då, men vi får se men nu skall jag ropa hit ottilia så skall vi ligga och småprata lite :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0