:)

Godmorgon, denna morgon har jag blivit störd om inte 5 gånger!
Folk som ringer dolt en singnal och sen lägger på några gånger och sen pappa, och sen en massa ointresanta sms och man aldrig skulle komma tanke på att svara!
Personalen kom in idag och berättade att tvillingarna ville att jag skulle hjälpa dom med deras armband, aldrig i livet svarade dock jag, asså dom har liksom noll respekt och om man står och sriker att jag är en jävla fitta ena dagen så tror dom väl själva inte att jag tänker hjälpa dom andra?
Jävla desiderie barn, hu vad trött g blir på sånt!
får se vad pappa ll komma fram till med högtalarna och så, sen skall jag snacka ihhop mig med Marion så jag kan ta mina högtalare. Inte roligt att sitta vid datorn utan ljud. ust nu så har jag hittat e ny kärlek i mitt liv! Kärlek till denna lilla saken.
nu är mitt tangentbord helt jävla cp, så skriver mer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0