,

hejsan, ligger i sängen och har lite ont i ryggen och känner mig inte alls sugen på att göra någonting, vill mest att det skall bli kväll så man verkligen kan koppla av, bara ligga och mysa liksom :) Måste in på boendet och fråga om dom har skavsårsplåster så man kan ut och knalla i morgon också :) Tyckte det var jävligt skönt!
Plus att det blir mycket roligare nu när man har massa mål framför sig, Skall cykla och träffa Ottilia snart men hon sitter tydligen vid datorn så jag funderar på att skita i henne! Skönt att ligga hemma i sängen och ta hand om sig också.
Men jag ångrade mig lika fort, så jag skall cykla och möta tanten.
Fick erbjudanden om att komma ner till stan men känner inte riktigt att jag orkar cykla dit nu och sen hem ikväll när det är som kallast...
Nej nu skall jag plåstra om mitt skavsår och sätta på mig bra strumpor och sen på med skorna och ladda cykeln :)
Hör av mig mer sen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0