Etelhem

Hejsan!
Har inte skrivit så mycket idag eftersom jag inte har kunnat haft en dator i min närvaro.
Just nu så sitter jag i Etelhem och dricker choklad, mumma det.
Ottilia skall börja jobba om 19 minuter och då skall jag bara sitta och glo tills klockan blir tio, väldigt drygt. Så skall jag nog kolla en bra buss som jag skall ta i morgon, jag vet inte om Ottilia skall med men jag antar att hon skall det.
Mamma och pappa ville inte ha mgi hemma denna helgen så för första gången på kanske två månader så är jag med kompisar på helgen, det känns faktiskt lite jobbigt om jag skall vara helt ärlig!
Nu när jag har vant mig att mamma kommer och hämtar mig klockan halv tre och sen åker vi och handlar på ica maxi och sen hem så chillar man galet hela helgen men nu skall man ut på landet och tror knappast att det kommer bli någon större vila här faktiskt, eftersom jag skall dessutom vara med Ottilia en hel helg.
Inget fel med det, jag tror faktiskt att detta kan bli riktigt roligt, men klart att jag kommer sakna hem till mamma och pappa och så min dödssköna säng! :)
Just nu så sitter jag och geekar Youtube eftersom dom inte har Spotify här ute på landet så då måste man komma ihåg alla låtarna i huvudet, jobbigt men kanske tränar mitt minne på det ;)
Men nu skall jag sparka igång Ottilia så hon blir klar här någon gång!
Plus att Ottilia har lovat mig att jävlas med sin lillebror om jag följde med ut och denna gången så skall vi filma, haha detta kommer bli grymt roligt, hahah! Den kanske kommer in på youtube så då kan jag lägga ut den på bloggen :)
Men som sagt mina bitches  och mamma och pappa, nu skall jag kicka igång flickan men skriver mer senare, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0