Färdig

hejsan, sitter nu i min nystädade lägenhet, gjorde det riktigt bra må jag säga!
skulle fixa den där fläkten som sitter där vid spisen, fyfan va de var äckligt, Det gick ionte riktigt som jag ville, men nu är det lite bättre där under i alla fall!
väntar på att klockan skall bli 13:00 för då skall jag till tvättstugan och sen kasta in allting i maskiner och sen funderar jag fakitskt på om jag skall ut och gå?
Har inte satt på¨mig ett par riktiga skor än, men det kommer väl, det märks om jag kan ut och gå eller inte :)
Sen skulle jag ringa den där Lena som var ansvarig för praktiken som jag har sökt och hon svarade faktiskt idag och sen skulle dom snacka med någon om mig och sen skulle dom ringa tillbaka så skall jag få veta om jag får praktik eller inte.
Men nu skall jag gå och torka av bordet och sen in med alla mattor och hänga in lite kläder och sen bara chilla galet!
Jag har fått en ny låt på huvudet som jag inte kan sluta lyssna på!

The knife - heartbeats
Grymt skön låt! men nu skall jag stuttsa vidare puss

Kommentarer
Postat av: lotteeee!

min me typ då :o

2010-03-16 @ 12:24:20
URL: http://charlotteekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0