Fint väder idag igen!

Godmorgon :)
Jag var helt slut i morse, men men det var bara att kravla sig upp :)
 Igår, det var jätte mysigt, vi hade massa bilder som vi har brännt ut på skivor, så satt jag mamma och pappa och kollade på kort, klockan blev halv ett, men det gjorde ingenting, förr det var så grymt naajs!
Mamma håller på och pressar jouce till mig, jag skall egentligen hjälpa till, men jag skulle borsta tänderna först men jag maskade lite så jag sprang upp till datorn :)
Nu känns det verkligen som om man är en i familjen igen!
Förut så var jag aldrig hemma och när jag väl var hemma så kände jag mig tvingad typ eller kände att jag inte kunde göra någonting, men nu bara ber jag på mina bara knän om att få vara hemma!
Skall vara hemma nästa helg också, men då jobbar dock pappa :(
Men jag och mamma skall testa och försöka få in lite hotell feeling, haha om vi nu skall dela säng så skall vi se hur det kommer gå ihop, för mamma snarkar och jag gnisslar tänderna, men är jag riktigt trött så kan jag nog faktiskt snarka också, haha men nu måste jag dra innan mamma börjar undra!
Skall ut och gå med mamma sen, så det blir härligt, det känns som om det är vår nu,
Soler ligger på men det blåser kallt, men det funkar, Hoppas snön är borta när jag och mamma åker till Stockholm i alla fall, Puss Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0