Från gråbo

Hallå!
Juat nu så sitter jag hemma i min lägenhet och mamma är inne och snackar med Mohammed, om vad det vet jag inte men jag är jävligt nyfiken kan jag dock meddela!
Jag och mamma har varit runt och handlat garderobsblommor och fixat det och satt upp nya gardiner, tycker själv att det blev jävligt bra, sen skall vi typ plocka fimpar! Fyfan va äckligt, i princip så hatar jag mina grannar som gör så mot mig! kan ju dock säga att det inte är en fimp utan kanske årsförbrukning! nej kanske inte det men det är grymt mycket och dom syns ju bara mer och mer nu när snön går bort, skall lägga upp en bild hur det ser ut nu så skall ni få se. Just nu så sitter jag bara och tänker på hur mycket skit personalen snackar om mig så mamma skall bli sur på mig så jag skulle inte förvåna mig om det blir ett bråk idag och då klarar vi inte av att vara under samma tak vilket betyder att jag snabbt som fan måste hem till lägenheten! Visserligen så skall jag ju inte tänka så men dom har kanske snackat i 30 minuter och dom har liksom ingenting att snacka om i princip, jag har allt jag behöver där och pengar och så och jag haf inte gjort något dumt!
men nu är mamma tillbaka och de va bara mina pengar som va slut men jag måste dra nu för nu skall vi hem till mamma och pappa puss hanna



Kommentarer
Postat av: Kattis

Fint! Har du stadat hemma :)Borjar snon forsvinna nu ? :D

2010-03-21 @ 06:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0