Freedag<3

Hejsan, kom precis hem, har varit i skolan.
Det gick väl som det gick idag, var grymt seg, tänkte först skita i skolan, men sen kom jag på att då skulle jag få fett med frånvaro och idag fick jag veta att jag bara har 4 % frånvaro :) Vilket e jävligt naajs, jag ligger på tredje plats i klassen :)
Skall plocka lite i lägenheten så det är naajs när jag kommer hem och sen skall jag packa och sen slänga in mig i en dusch, känner mig fett skarrig.
Sen kommer mamma vid halv tre så skall jag övertala henne till att gå till affären med mig, haha Hanna vill ha goodis :)
Så får man absolut inte glömma kuddarna! För då¨är hela helgen förstörd tror jag, haha
Nej men min sömn är förstörd.
Hoppas bara att jag sover som en gud i dom nya sängarna :)
Men nu måste jag fixa, vi hörs senare, Puss

Kommentarer
Postat av: Ottilia;)

Nice Freeedag du kmr ha älskling. Tänkte ringa lite senare eller så kan vi skypAAAA;)? Saknar dig vännen!

2010-03-12 @ 14:52:36
URL: http://ottiliahulti.blogg.se/
Postat av: H A A N N N N A

Klart vi kan skypa vännen! Always :)

Miss you!

2010-03-12 @ 17:15:31
URL: http://grippsgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0