Godkväll

Godkväll!
Jag sitter nu i min röda och döds sköna morgonrock :
Har precis badat och tagit det lugnt, tvättat håret och gjort hårinpackning :)
farmor ringde lite olägligt förut men hon skulle ringa efter tio minuter. Men ja la mig i badet med båda telefonerna och väntade på att hon skulle ringa men när jag har väntat i kanske 20 minuter och kastar bort telefonerna och ser fram i mot en avslappning för jag hade tända ljus och grymt mycket skum i badet tror ni inte att hon ringer då?
haha jo men hon får ringa om om hon vill prata med mig, Jag blev grymt sugen på glass nu :(
Men skall gå och ta mig en kopp te och sätta på en film och äta frukt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0