Godmorgon.

Godmorogn på er!
Igår pratade jag fett länge med Ottilia :)
Sen började Jocke Helm dyka upp i min inkorg av ingen andledning.
Men sen var det dags att dra igång filmer så man skulle kunna somna, men asså det var helt sjukt jag hade ont i hela kroppen så jag visste inte hur jag skulle ligga. Det var bland det värsta jag varit med om och sen att man har ont i nacken!
Men tror jag somnade runt 1. fett jobbigt!
Mådde illa och hade ont i halsen så¨får se hur det är lite senare idag!
I morgon så är det skola igen. Jag har faktiskt ingen aning om hur mitt schema ser ut om jag skall vara ärlig, men jag tror nog att jag inte hjar någon sovmorgon. Det låter rätt rimligt, men skall ringa mamma senare och fråga henne hur det egentligen var.
Vad skall man göra idag då?
Senare mer mot eftermiddagen så skall jag cykla hem till Ottilia och va med henne och Filip :)
Hoppas att det är lika fint väder idag då som det var igår.
Kan faktiskt erkänna en sak att varje godmorgon inlägg som skrivs kommer direkt från sängen, haha har alltid en bärbar dator i andra sängen.
Hade världens jävla sjukaste dröm! Fett läskig när jag väl tänker tillbaka, men den tror jag inte jag orkar skriva om. Plus att jag har hört att det ger otur om man berättar om sina drömmar. Får väl se om jag drömmer den i natt igen :)
Men ikväll blir det banne mej sängen senast 21:30!!! och det är senast!


Bröllops fotografen : Rätt bra film, jag själv tycker att det är ganska mycket skratt i den!


Sommaren med Göran : Denna filmen är grymt rolig och se värld!
Själv så kan jag inte skuta skratta i vissa scener :)

Luftslottet som sprängdes : Denna filmen är grymt jävla spännande,
Tycker verkligen att ni skall se den, jag kunde knappast släppa blicken när jag såg denna!

Space Jam : Denna filmen kanske är lite överdriven men det är en typisk barnfilm, faktum med at ja såg den när jag var mindre och gillade den enormt mycket :)
Vissa saker är roliga men tycker ändå den är värld att se!



Nej nu skall jag vakna till lite och sen skall ja ta mig ett bad och fixa mig lite, hörs senare
                                  

                                                 / Puss Hanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

han håller i sin stora (lilla) o tänker på dej.... lol hahq

2010-03-09 @ 12:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0