Godmorgon.

Godmorgon darlings,
Just nu så ligger jag i sängen och kollar på tv, mysigt det, Idag är det inget fint väder vilket känns tråkigt.
Plus att igad så måste jag ringa till den där nya praktiken och sen måste jag städa och boka tvätt tid sen kanske ut och gå, sen måste jag plugga in mig mer blogg kunskap, detta funkar inte, men känner mig ändå så pass nöjd med denna bloggen men det känns lite tråkigt att jag och Charlotte har likadan, men om man inte orkar fixa om en så orkar man inte. Idag skall jag tydligen fixa Jossans också. Eller idag och idag, det är mer mot kvällen, och jag hoppas verkligen att jag har energi till det då! Jag är så jävla trött hela tiden men när jag lägger mig i sängen så ligger jag bara och snurrar, nej jag får göra något som tröttar ut mig helt enkelt!
Nu skall jag kolla lite Facebook och sen skall jag upp och äta frukost :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0