Godmorgon,

Godmorgon bloggen!
Ligger hemma i min säng och luktar svett. Nej men snart så, skall bada idag :)
Sen måste jag boka en tvätttid innan Onsdag också.
Vet inte riktigt vad jag skall göra idag mer än att jag måste fixa min säng, eftersom benen inte ville sitta kvar på den igår, och jag som får damp på min säng när jag skall skruva fast benen, hu hur skall detta sluta :P
Har sovit riktigt gott i natt :) Men bara jobbigt att jag har lite ont i nacken, men det går nog över snart hoppas jag. Shit i morgon så skall jag och pappi träffa en läkare och sen är det bara en dag kvar tills man ligger på oprationsbordet.
Så idag blir det nog en dag till i sängen, om jag inte får ork till att städa.
Skulle faktiskt behövas men man vet aldrig med mig, man måste också få ligga i sängen och just chilling in the hood, men nu skall jag ringa Ottilia, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0