Godmorgon mina darlings :)

Godmorgon bloggen, nu är jag hemma i min egna lägenhet, och funderar på hur det är med mina klockor egentligen, ja satte min klocka på halv 7 sen typ 10 minuter efter så ringer johans klocka som också är ställd på halv 7. konstigt. Vet inte om det kan bli en snabb uppdatering i skolan sen,  det beror på hur snälla lärarna är.
Annars, natten har varit lugn, as skönt, men det sköna va att ja va liksom inte trött när klockan ringde, eller visst klart man är trött och så men jag somnade inte om. Vilket kändes as skönt så jag skulle slippa försova mig hela tiden. Sen blev det dagens i morse, Johan ramlade ur sängen, haha tyckte det va skit kul men det tyckte inte han. Personalen kommer om 10 minuter så känner inte att jag har någon större lust att hoppa in i duschen nu, när man kan göra det när dom har gott igen, men nu skall jag äta frukost och plocka fram kläder som jag skall ha idag i skolan, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0