Godmorgon.

Godmorgon, angående inlägget "cutt cutt jag måste sköära mig" det var ren irrino!
Pappa fick väl lite panik i början men fick ringa och förklara hru det låg till och kan erkänna att nej jag skulle inte cutta mig!!!
Igår vad jag och Charlotte vakna tills 7 på morgonen.
Jag var trött men ändå inte så trött men jag visste att jag inte skulle somna med en gång när jag skulle lägga mig i sängen, haha jag svär jag har typ suttut sönder mina rövhöfter känns det som, hade så jävla ont när jag skulle lägga mig i sängen så jag fick ligga på rygg!
Personalen kom in vid halv 11 och gav mig medicin, och som vanligt så skall ju hanna svida på precis allting, och bara för kanske en tablett inte ville ut ur doseten så började jag att skrika att de va mig den äckligaste jävla hordoseten, jaa man kanske skall börja tänka på sina ord och sitt temprament? haha
Igår övertalade Maria mig att bada balja, även om jag inte vill umgås med massa idiotiska puckon, får väl be dom sätta en plastpåse över huvudet eller någonting,  Men det lär nog bli kul, om jag inte somnar xD har bara sovit 5 timmar så jag undrar hur detta skall gå :) Charlotte lär ju sova tills 17:00 om jag bara ger henne chansen!
Sen har jag ingen aning om vad som annars händer idag, jag har övertalat charlotte att stanna kvar eftersom det bara gott två dagar, man får tänka på gpc lanen dom håller på 5 dagar och det pallar hon lätt :)
Men men nu skall jag kolla vidare lite, och sen får jag väl se om sömntutan vaknar eller inte ;)
216433

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0