Godmorogn alla!

Godmorgon bloggen!
Nu är jag vaken och klockan är kvart över 7 eller ja jag gick väl upp vid nio minuter över, helt död, känns verkligen skönt att det är helg nu!
Personalen trodde väl att jag drev med dom när jag sa att jag skulle skriva bort ringklockan men icke! Den ligger på bordet i hallen! haha Hanna är alltid full med en massa fiffels.
Jag känner att jag har ont i halsen speciellt på morgonen men sen känner man av det lite på dagarna!
Nej nu har jag laddat med en god frukost men vissreligen framför datorn som kanske inte är så bra, men då får nin i alla fall höra av mig :)
Skall ju hem till mamma och pappa i helgen vilket kommer betyda att jag inte tror att jag kommer uppdatera lika mycket som jag gör nu, men jag får se hur det blir, nu skall jag kolla lite bloggar, puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0