Godnatt.

Hejsan hoppsan igen!
Nu har jag kollat klart på filmerna som jag skulle se :)
har borstat tänderna nu och har sappat runt som bara den på tv:n, och känner mig hyfsat trött, Skall upp klockan 7 i morgon, men det klarar jag nog, hoppas jag i alla fall, haha.
Sitter och funderar på om det är någonting annat som jag vill göra innan jag går och lägger mig.
Visst jag vill hitta mitt headset men det är ju en omöjlighet!
Tycker att det är jävligt konstigt att det bara helt plötsligt har försvunnit, haha många gånger så har jag funderat på om jag har damsugit upp det så i morgon så skall jag nog kolla min damsugarpåse :)
Vet inte riktigt vad jag mer skall skriva,
Jo blä för just nu så har Hanna Lindgren stoppat ner fingrarna i damsugarpåsen och letat efter ett headset! men icke det va grymt äckligt och märkte att jag har damsugat upp någonting av plast :) haha orkar man inte böja sig ner och plocka upp det så får det vara.
Nej nu har jag faktiskt i all princip letat över hela lägenheten!
Så många andra ställen skulle jag knappast lägga det på!
Det gör mig bara så irriterad, undra om jag kanske har råkat tappa det?
Men jag tror faktiskt inte det, jag är så pass säker att jag drog av mig allting när jag kom hem och la det breve hemtelefonen. Men nu orkar jag fan inte tänka mer på det, det gör mig bara så pass irriterad, och nu vaknade Jocke Helm till liv igen, får väl se vad han har på hjärtat ikväll!
Puss och godnatt från gråbo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0