Godnatt

Hallå!
Nu ligger jag i sängen med färdigborstade taggad, efter min dagliga dos med te :)
Ligger och kollar på Pranked rätt roligt faktiskt. Skall man sammanfatta min dag, den har varit jävligt bra tror jag. Jag har mest varit hemma och bara tagit det lugnt! Va ute och gick i en och en halv timme, riktigt duktig var jag, men sen bjöd boendet på en smaskig paj och vaniljsås så det blir väl att ut och gå i två timmar i morgon! Nej det orkar jag inte! Max en halvtimme i morgon, har börjat fått skavsår, plus att mina jeans har skavat på insidan av mina lår, så jo det känns!!!
Nej nu kan jag inte ligga här och blogga måste lägga huvudet på kudden och sluta ögonen!
Kanske skriver i morgon om jag inte försover mig, skall trotts allt försöka gå upp klockan 07:00.
Hoppas att min telefon ringer nu bara även om jag har stängt av den!
 Det borde den ju göra. Fan om man har 65% batteri och man vet att det kommer ta slut under natten och om man inte orkar ladda så är det klart att man stänger av telefonen och som också innebär en lugn och skön nattsömn!
Puss och godnatt! Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0