Godnatt

Hejsan!
Har inte blivit en sån bra uppdatering nu när jag har varit hemma men har nog haft annat att göra, men har ändå inte gjort så mycket.
Va inne hos Malte och Sixten och mysade lite med Burre och sen lämnade jag görer mitt USB-minne till Jessica och Håkan och pappa fick nya harley strumpor :)
Sen in till mamma igen och kolla lite på körslaget och sen Mellenium, får se andra delen av män som hatar kvinnor nästa helg. Drygt men men.
Just nu så sitter jag och mamma och kollar på tv. Men mamma skall sova nu så då måste jag också göra det.
Asså de e något jävla reetard som la till mig som kompis på facebook sen skrev han tusen gånger att han ville att jag skulle smsa han och sen gav han ut sitt nummer och nu har de jävla säret tagit min msn från Facebook antagligen och skriver typ precis som om de va ja som addade han och sen ena stunden så tror han att ja är hans bästa kompis. Helt sjukt, nej nu skall ja blocka idioten och sen skall jag  borsta t'nderna och sen sova. Godnatt


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0