Godnatt alla /STJÄRNGATAN

Hejsan!
Sitter hemma i sängen hos mamma och pappa, och dricker iskallt vatten mumsigt va gott men inte bra eftersom jag sover högst upp och skall jag då ta mig ner mitt i natten så vill jag lova att hela huset kommer att vakna, kanske en fördel med att bo på gråbo!
Jag mamma och pappa har kastat pil ikväll och kollat på solsidan men sen kunde vi inte komma på något mer som vi skulle göra så det blev sängen för våran del jag var grymt trött redan innan maten!
Sen satt jag och mamma och skrattade som bara den, det kallar jag verkligen för Hanna är övertrött!
Aj hu va kul det va!
I morgon ås kanske jag och mamma skall hem till mig på Gråbo och byta gardiner och sen va det någonting mer, jo juste hon skulle göra rent min fläkt för jag kände inte riktigt att jag lyckades med det, och fast hon sa att jag inte skulle använda diskmedel så fick jag damp på skiten för fettet gick aldrig bort, men tror ni att det gick bort även om jag hade diskmedel eller?
Sen kanske jag och mamma skall kolla på en lampa som jag kan ha i köket och sen skall vi planera matlistor, hu va jobbigt detta kommer betyda att jag kommer få stå mer än i 15 minuter för att få mat på bordet som kanske tar tre minuter att äta, hu nej litet är inte rättvist.
Sen har vi också kommit fram till en annan sak idag, att på min grav så skall alla lägga fram 1½ liters mjölk!
haha göttans de!
Nej nu skall jag sova innan det blir för varmt i rummet! Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0