Godnatt bloggen & alla andra!

Hej hej bloggen!
Nu ligger jag i sängen, har fått i mig min dagliga dos av vanilj te och har borstat gaddarna, men det är så jävla varmt i mitt rum så jag var tvungen att öppna ventelationsluckan så man kan få in lite frisk luft, nu har jag ställt klockan på kvart i 7 och jag hoppas fan att jag är uppe då! Personalen skall komma in och kolla till om ja är uppe ur sängen vid halv 8. Känns som om jag verkligen behöver det och nu när jag är så satans trött också!
Nej men jag tror jag kommer komma upp i morgon, men de har jag väl sagt varje dag! Och nu är klockan 22:00 så det betyder att jag skall slänga ifrån mig datorn och lägga mig ner och hitta en as bra tv kanal och bara relax! Sluta ögonen och få min skönhetssömn! Det låter gott de. Mamma kommer kvart över två i morgon, då blir det semester igen! Hanna skall bestämma mat, någon som har något förslag till lilla Häänsiie??
Godnatt bloggen


Kommentarer
Postat av: ottilia

Det är fan snart du åker iväg gumman. Skönt för dig, få lite semesta;)!

2010-03-19 @ 00:14:56
URL: http://ottiliahulti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0