Godnatt för min del

Hejsan, sitter nu och äter fiskpinnar men skall aldeles straxt gå och lägga mig:)
Snackade med Thim idag, haha snackade gamla minnen, haha ja tyckte det mest var pinsamt men men sånt är livet!
Har städat av min diskbänk och så också, spisen blev skit bra :)
Har gjort frukost till i morgon eftersom mitt smör är slut och mina mackor också! Tråkigt nog ja som e så sugen på macka nu:( Sen ringde farmor så snackade vi lite, det vr mysigt, en skall ta mig en kopp se igen så jag verkligen är säker på att jag kan koppla av i natt!
Och i morgon så är det ju såklart världens bästa dag!
Hanna får pengar, Hanna Skall hem till mamma och pappa och chilla galet och det är Fredag :) Härligt, tre härliga saker på en och samma dag, helt otroligt :)
Skall stanna hela helgen, det skall verkligen bli semester!
Man får ta igen det som man har missat, och jag har missat ganska många familje kvällar med mamma och pappa :(
Men det skall bli bättre ändring på det!
Köpte ett nytt headsett idag också förästen när jag var med pappa :)
Bra att man har studiebidrag säger jag bara :)
Jag vet inte vad det är med mig ikväll, men känner mig så lugn, så avslappnad så jag till och med var tvungen att lyssna på James Blunt haha han är ganska avslappnande :)
Nej färdigpratat, skall dricka te och sen borsta tänderna och sen kipp i säng :)
Hörs av i morgon och då kommer det bilder på min snygga diskbänk och på min spis :)
Goooodnat :)

Kommentarer
Postat av: Agge

;)

2010-03-11 @ 23:01:10
Postat av: Agge

;)

2010-03-11 @ 23:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0