Godnatt för min del

Hejsan klockan är ganska mycket nu!
Jag har varit med Ottilia idag.
Blev skit deppig idag för jag inte kan hitta mitt braiga headset :(
Men får bara hoppas på att det kommer fram!
Har tankat fett med bra filmer idag, så nu har jag mycket att göra!
Kollade på Luftslottet som sprängdes nyss, kan dock rekomendera den, den var grymt bra!
Känns lite läskigt att sova själv i lägenheten nu bara, men skall dra igång en sommar med göran så det blir lite lättare att koppla av, måste bädda sängen också, känner mig inte så sugen på det, men känner mig mindre sugen på att sova på soffan i natt.
Men nu skall jag ringa Ottilia och sen skall ja få över en film på usb och sen skall Hanna sova,
I morgon så skall jag ta mig till skolan angående praktikplats, visserligen så känns det bra om man skulle testa på en praktikplats på ica maxi för då höjer jag ju mina chanser att få sommarjobb där men och andra sidan så måste jag också tänka på vilken linje jag skall gå och då kan det vara bra om jag vet vad det handlar om så att jag inte tror någonting och sen visar det sig att den linjen var skit!
Men nu är Ottilia otålig.
                                      

                                            / Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0