Grillning ikväll!

Hejsan!
 Nu är jag hemma på gråbo igen :)
Ikväll så skall jag och Ottilia grilla korv :) Det kan bli riktigt mummsigt.
Besviken på Mohammed, jag tog en tidig buss in till stan bara för att han skulle fixa med min dator!
Men när jag ringer in till personalen så är han hemma för dom ansåg inte att han var till någon större hjälp där inne, och det kan göra mig jävligt besviken när man ändå bestämmer det innan! Han sa i Onsdags att han skulle fixa den på Lördag och sen skiter han i det då blir jag jävligt irriterad!
Ottilia cyklade precis hem, Mi hade glömt sitt internet hemma vid henne och sen skall hon bara fixa Golians bajslåda. Sen kommer hon tillbaka snart igen och då sall vi dra igång med grillningen, synd bara att det inte det var sol ute idag för då skulle det vara skit mysigt.
Just nu så känns det som om jag har tappat suget för i princip allting, jag vet inte vad det är med mig men känner mig inte lycklig längre.
Snart skall jag också in på orerationsbordet och jag kommer bli grymt ledsen om pappa inte följer med mig :(
Pappa har alltid varit ett stöd för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0