Groowboow

Hej!
 kom hem till Gråbo för ett tag sen, har varit inne i basen och planerat och sen hem och skulle se vad jag behövde så såg jag att halva min kyl var mögglig, haha verry nice så det var bara fram med komposten och skicka allting nästan!
Känns som om det kommer bli mycket köttbullar och mackaroner denna veckan, men något anat skall jag banne mej slänga in i mitt mat schema!
Lider som fan eftersom jag kastade mina teamsportia mjukisbyxor :(
men fan dom var grymt trasiga så nu är det bara att börja använda jeans!
I morgon så skall jag ringa två praktikpatser och sen skall jag cykla ner på stan och köpa två par skor hade jag tänkt!
ett par converce och sen ett par som ser liknande ut men dom är låga,  skall köpa sånna vita till sommaren :) det kan bli snyggt men då skall jag ta mod med mig att jag skall cykla dit själv, känns jobbigt att gå på stan själv, men fan jag måste börja ta tag i det men det är klart att det inte är roligt, men nu skall jag lägga mig i sängen och kolla på tv och sen kommer personalen in och kollar av min matlista sen skall vi väl handla,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0