Grymt ont i huvudet!

Hejsan hoppsan!
Det har inte varit mycket skrivande för mig idag och detta kan bero på att jag har haft praktik och sen kom Ottilia hit, vi lagade makaroner och baconsås, det var ritkigt gott, sen kom johan in förbi mig för en liten stund sen så låg vi i sängen och kollade på lite tv och sen drack vi en kopp te och bara snackade lite.
När jag kom hem från praktiken så hade jag fått ett super gulligt mail av Voddler som bjöd in mig, så har fixat med det idag inte för det riktigt har gott som jag vill, men jag tror det skall funka snart, jag har världens fetaste huvudvärk, så jag tror minsan att jag skall borsta tänderna och sen bädda i ordning sängen och sen sova, är som sagt ledig i morgon också. gu va skönt, känner att jag behöver det just nu, i alla fall på grund av min huvudvärk och min värk i mina hälar. men men  puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: Charlotte :)

Okej va bra älskling :)

Vi måste hitta på något någon dag :) <33

2010-03-22 @ 22:08:26
URL: http://charlotteekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0