Hemma en kort stund

Hejsan bloggen!
Nu är jag hemma har landat och så men känner mig ändå fett stressad, jag har packat och tagit mig ett mellanmål och sitter just nu och snackar med Mappe om dator högtalare och om datorer, känns inte riktigt som om vi kommer fram till något klokt :P
Hoppas det blir en musikkväll ikväll hemma hos mamma och pappa så där med lp skivor och skit!
Det är mysigt det, och förra helgen så gjorde vi det och sen kollade vi på massa kort, det va jätte mysigt bara så tråkigt sen när alla korten tog slut :( Jag funderar på om jag skall springa införbi basen och sen packa ihop det sista och sen ta mig en dusch! Det kanske hade varit något det,
Jo det låter skjit bra, hör av mig när jag kommer hem till mamma och pappa!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0