Hemma på lunch

Hallå första praktikdagen idag, rätt kul tycker jag faktiskt, men som sagt skönare att vara ledig i morogn.
Börjar få ont i huvudet.
skit trevliga arbetskamrater.
Äckligt ibland för det stinker bajs i korridorerna.
Fick börja dagen med att gå en mil typ, nej men fyfan va jobbigt de va, mina jeans skavade och ja svettades som fan! Och sen va de en tant som blev nervös typ för ja va med så ba ni kan gå båda två och då är det inte så som att man vill tränga sig på. Nej man får vara bestämmd, visserligen så har jag skit ont i fötterna men det får gå, funderar på att byta skor snart, jag slutar halv 4 typ, jätte skönt!
Sitter och kollar på någon jävla rapattac som pappa skickade till mig dom sjunger om att en kille dricker sjukt mycket mjölk och han menar att det är jag :D
haha han är för go han, men nu skall ja fundera på att byta byxor och sen chilling in the hood och sen cykla iväg till jobbet igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0