Hemma

Hejsan!
 kom precis hem!
Det gick ganska bra på so:n ändå, bättre än vad jag hade trott eftersom Marion kom in och skulle jobba i samma klassrum och hon och jag brukar alltid sitta och snacka.
Sen fick jag damp för klassrummet breve spelade skit hög musik så det bara dånade in i mitt och Marions, men tillsist så sa per till dom och då var det som om det vore en pinsam tystnad! haha grymt roligt.
Sen gick jag och Sandra och snackade lite på vägen hem, rätt naajs ja!
Och nu skall jag äta mellis och sen kolla på Beck och kartellen, visserligen så är den gammal! Den kom ut 2001. Känns som om jag just nu är inne på lite kriminalare. Dom är ju bra, men vet inte alls vad man kan se för filmer! Någon som har någotr förslag?
Nej nu skall jag fixa mellanmålet och sen se film, men vi hörs av senare, Puss

Kommentarer
Postat av: Agge

Aha du gillar kriminalare. Du kanske skall söka till polishögskolan... ;)

2010-03-18 @ 19:15:44
Postat av: H A A N N N N A

haha jo du de kanske hade varit något ;)

2010-03-18 @ 19:26:32
URL: http://grippsgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0