Hooome :)

Hallå där!
Nu är jag hemma, ligger i sängen och kollar på tv, som vanligt :)
Det gick ganska bra den sista lektionen, då jag dock satt själv i klassrummet.
I morgon så är det nationella proven igen och det känns verkligen som att min engelska lärare skall få veta vad hon heter då. Fick höra av Marion att hon har fett med respekt för mig för man vet aldrig på vilket humör jag kan bli på efter jag får ett svar. Och det är ju dock sant, men är extra svidig på henne nu för hon har sagt som hon har. Var inne i basen förut om hämtade byrdosor, till alla mina små sötnosar som springer runt på bord och spis och golv och leker. Men vet inte alls om man bara skall ta ur dosan ur förpackningen eller om man skall göra något mer, men det märks väl om mina vänner inte kommer ut och leker med mig mer eller något :)
Idag skall jag troligtvis kanske få min tröja som mirre har lånat av mig, äntligen säger jag bara, sen kanske Ottilia skulle komma hit för hon skulle typ lämna cigg till Sara men vet inte, hon kanske skall vara med Mirre, som vanligt,
Nu skall jag ut och äta mellis, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0