Hoppla!

Hejsan kom precis hem, har varit i skolan det gick väldigt bra tyckte jag!
So som vanligt och nu är det mindre en ett kapitel kvar sen har jag gjort ut den boken så är det bara en kvar :)
Jag var grymt seg här i morse, det va fan inte sant, men så är det precis efter lovet.
Jag blir så irriterad när jag är hemma hela tiden för det ända jag gör det är att leta efter det där satans headsetet!
Jag vet inte vart jag skall ta vägen snart!
Jag brukar inte tappa bort mina saker så men vipps nu är de borta och ja lider som fan för Hanna tappar speciellt inte bort headset!
Men det blir väl till att leta, Sen skall jag hoppa in i en dusch och sen träffa pappa :)
Så skall vi övningsköra, sen har jag faktiskt ingen aning, skall nog bara vara hemma och LETA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0