Irriterande skit!

Jag har köpt en pung till dator!
Min stationära vill inte ut på internet vilket är fett störande för min bärbara låg inne i sovrummet, och den stationära är mycket skönare att blogga på! Vilket problem jag har!
Nu känns det som om jag är på banan igen, har legat i sängen och degat i kanske en timme men det va så kallt så jag kunde inte somna!
Tänkte kanske va med Anna ikväll men vi båda är så sjukt trötta så ingen orkade väl i princip!
I kväll så krockar mina tv program som vanligt!
Det är The Osbourns 20:40 och sveriges värsta bilförare 20:00.
Jag får väl göra som jag alltid gör:P Får väl pendla när det är reklam och så!
Vill bara att det skall bli kväll, tror att jag skall gå och lägga mig riktigt tidigt ikväll så jag kommer upp och verkligen är i tid, och sen är ju nationella proven i morgon och jag vet fortfarande inte om jag pallar ha det eller inte. Visserligen så skulle nog dom flesta bli glad om jag gjorde det, men vet inte riktigt vad jag själv säger om den saken. Det känns rätt så jobbigt och det är fan inte roligt om man får veta om man skulle fått ig på den skiten, klart man känner att man blir nertryckt då eftersom man tycker att man gör bra ifrån sig men det är ju blandade uppgifter från G-MVG så det är ganska svår, men ingen aning, jag skall gå och dricka en kopp te och sen börja med maten och sen skall jag nog kolla på en film! Puss Hanna

Kommentarer
Postat av: Charlotte

jag vet de är synd om mig :( haha <3

2010-03-18 @ 18:09:09
URL: http://charlotteekstrom.blogg.se/
Postat av: Agge

Hanna, det är bara att ta tjuren i hornen och köra.



Strunta i alla andras krav och gör det bästa för dig själv.

2010-03-18 @ 19:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0