Irriterande!

Så nu sitter jag hemma hos mamma och pappa och kollar på winx club, haha tyvärr så hittade jag inget bättre, men det är bara för svampbob kommer snart!
Blir så irriterad när mina polare håller på och säger att jag skall med på fest men bara för jag säger nej så är jag tråkig. Okej fine, då är jag väl tråkig? Låt mig vara det då! Du som också dock vet att jag inte vill med på festen och varför borde också respektera det. Jag orkar inte dra igång ett bråk, men jag har verkligen ingen energi att gå på fest.
Jag var ute och gick med mamma förut idag.
Men fick jätte ont i fötterna så då började väl jag och mamma svida lite på varandra men vi fortsatte att gå.
Så som sagt nu så sitter jag hemma och bara tar det lugnt, tänkte att jag skall kolla lite facebook och så sen blir det väl mat snart eftersom pappa skall iväg och jobba sen ikväll. Just nu så sitter dom och kollar på skidor, riktigt tråkigt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0