jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Äntligen fick jag besked om att jag har fått en ny praktik, jag skall börja på måndag klockan 07:00 på Gråbo service hus, ingen aning om vart jag skall gå in men han sa att han skulle möta mig vid någon ingång, aj hu vad jobbigt att jag skall börja klockan 7, då hoppas jag fan inte att jag skall gå så länge!
Men jag tror inte att det är så speciellt krävande, men det skall bli kul att få en syn om vad dom gör inom omvårdnad:)
Så i morgon blir det skolan och sen skall man gå till syon och vara mallig över att man har fixat en praktikplats helt själv och att ja är mycket bättre än han :)
Skall ut och gå med Ottilia sen också, kan bli kul... och skönt som fan om mina fötter vill det! Jag har ingen aning men har fått grymt ont i stor tån! haha hoppas jag kan gå ändå!
Men nu skall jag få i mig någonting i magen och sen knalla bort till tvättstugan,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0