Jag har problem!

hej jag har ett stort problem nu!
Jag kommer inte på vad en låt heter så jag va tvungen att ringa pappa men han kunde inte komma på vilken jag menade och jag har typ gott igenom hela lyrics sortomentet, aah jag får damp snart de e fett jobbigt, får väl se om jag hittar den på Spotify när man sätter sig vid sin egna dator, men jag hoppas fan det för den låten är fan bra den har någonting med sun att göra. Det låter som om de e reagge men de e det inte.
Ottilias mamma kommer om 50 minuter så då skall jag störrta på min dator och geeka spotify.
Jag kommer fan inte kunna somna ikväll om jag inte kan komma på vad den låten heter asså, men men vi får se, just nu så sitter jag och tänker så att det knakar. Hoppas hoppas hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0