Just chilling in the hood

Hejsan sitter nu i soffan hemma hos mamma och pappa, mamma är på träning och jag och pappa har fixa med alla deras LPskivor och vanliga cd skivor, det var grymt roligt att höra igenom på gamla låtar, haha vissa var riktigt pinsamma, men men man tyckte att dom låtarna var bra då :P
Ottilia ville hitta på någonting, men känner att jag skulle ha semester idag och då skall jag fan ha det, skall vara hemma och just chilling in the hood!
Blir kanske till att lyssna på gammla LP skivor med mamma och pappa och det är alltid mysigt, och då kan det bli mycket skratt också :) I morogn så skall ja och Ottilia ut och äta, men mer om detta senare.
Har ingen aning om vad jag skall göra ikväll, så det blir ett uppdrag, synd att man bor på Stjärngatan och Ottilia på Djuplunda:( Sitter nu och snackar med lill fille :) Och mamma kom precis hem.Men nu kommer det bilder från igår och hur pappas bänk blev idag :)

Hade hårt arbete med den här spisen kan jag ju bara meddela!


Mitt nya rum, delar med syrran men det gör absolut ingenting, haha så bloggdatorn uppe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0