Just chilling in the school ;)

Hejsan sitter i skolan nu, fick tyvärr inte i mig någon klok frukost och glömde mina pengar hemma så jag kan inte köpa någon macka här i skolan.
Somliga straffar gud med en gång, eller vad dom nu säger. Har so, och kunde inte hitta något klokt svar till mpna frågor så jag fick googla lite.
Jag fick tillbaka min reagge tröja igår som Mirre har lånat av mig och dom sa att den var nytvättad, men knappast när jag kommer till skolan så känner jag att någonting i min närvaro stinker äcklig sur svett och ja tro det eller ej men då var det min tröja och jag kan meddela att den var inte alls nytvättad!
Det kan jag bli lite irriterad på! Och speciellt när man lånar ut någons tröja som man själv har lånat.
Men orkar inte bry mig det visar bara vilka man inte vill låna ut kläder till och just nu så har jag typ inga alls så jag behöver alla mina kläder :)
I morgon så skall jag och Ottilia cykla till Ica maxi och sen ta en buss där ifrån till Alskog och sen så skall hon städa och jag skall väl sitta vid datorn och blogga som vanligt och sen så skall vi bara just chilling in the hood och sen måste vi ta en bra buss tillbaka på lördag för Mohammed måste fixa mitt ljudkort som jag har fått lånat av någon, vet inte alls vem men det spelar ingen roll.
Sen måste man bara komma ihåg allting som man lånar ut!
Jag vet att jag har en nätverkskabel hemma hos Dennis och en hemma hos Ottilia.
Ibland så känns det nästan som om mina vänner bara utnyttjar mig för mina saker, asså att jag kanske har överblivna nätverkskablar och sen får man aldrig tillbaka dom och så, det kan jag bli jävligt lack på. Men nu så skall jag försöka ta tillbaka alla mina saker som polare har av mig.
Idag skall jag nog försöka slänga in en tvätt tid och sen om jag orkar så skall jag nog försöka städa lite och så, så att det är fint när man åker till Ottilia och lika fint när man kommer hem på lördag då man skall se på Mellenium, haha gu va det är bra, Hanna <3 sin tv :D. Kollade på tv i morse och då sa dom att det var den 25 idag, det känns helt sjukt, snart är den här månaden slut, och hur bra känns inte det!?
Jag och mamma åker till Stockholm och sen fyller min kusin Sixten 15 år och då har jag sagt till pappa att jag vill att han skall ställa på Mumfiie så jag kan ut och brumma lite med den sötnosen :)
Nej nu skall jag fortsätta jobba so, eller ja jag slutar den här lektionen om 4 minuter så det känns inte som någon sötrre ide, men hoppas att denna dagen går fort i alla fall till lunchen, sen så kanske jag skall va med Ottilia, skall fråga henne om hon vill hitta på någonting med mig :) Men nu skall jag dra, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0