LAAAAAAAAAAAAAN

Godmorgon.
Playahead ständer om tio minuter till att börja med, många roliga minnen med det!
Jag och Charlotte ligger i sängen och chillar galet på internet :)
Idag kommer kanske mikaela och hälsar på en stund :)
Och sen skall jag in i basen på Tjejkväll, Sakarias dygnade i natt så han drog in och sen duschade och sen drog han iväg till båten. men men får se vad som händer senare idag,  vill hemförbi mamma och pappa, saknar dom men de får vi ta när lanet har slutat  och Hanna har städat :)

hardcooor!

216433

Kommentarer
Postat av: Agge

Jag saknar dig också <3

Blir så glad när du Skypar mig.

2010-03-01 @ 18:39:07
Postat av: Haanna

Alltid pappa klart jag alltid pratar med dig, miss you!

2010-03-01 @ 23:38:22
URL: http://grippsgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0