Läskigt men klarade mig bra!

Hej, kom precis hem nu, jag och pappa har varit ute och övningskört på manuell. Skit pirrigt i början då vi körde vid flex parkeringen, sen sa bara pappa att nu skall vi bege oss här ifårn så då fattade ja ingenting och så ba kör ut på vägen, det var läskigt men tyckte jag skötte mig jävligt bra, skall bara lära mig att inte titta på växlarna och att inte åka på så mycket kärringstop! Annars var det väl ganska bra!
Mamma och jag ligger och kollar på skor, men jag känner mig så jävla besviken på allting, precis som om jag vore värsta problembarnet!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Bra älskling:) <33

2010-03-14 @ 15:45:24
URL: http://charlotteekstrom.blogg.se/
Postat av: josefine

Hahah visst är det lite läbbigt när man typ kommer till ett rödlyse elr ngt se är det bilar bakom :P Fast jag har det faktist några snäpp värre här uppe än att köra på ön :) När fyller du arton, körkort skall vi ha haha :D

2010-03-14 @ 20:14:24
Postat av: H A A N N N N A

ingen aning, började idag:P

haha 18 augusti :)

Då skall vi ut på vägen med körkortet i handen :)

2010-03-14 @ 22:28:05
URL: http://grippsgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0