Mamma jag älskar dig så jävla mycket!<3<3

Mamma du har alltid varit min mamma och jag älskar dig så otroligt mycket, jag är så jävla ledsen för alla smällar du har fått tagit av mig!
Det värsta som finns är att se dig ledsen och speciellt när jag vet att det är på grund av mig!
Visserligen så har jag inte haft det så lätt häller med eftersom jag är den jag är! Men jag har aldrig menat något vad jag har gjort! Jag kommer ihåg när jag var liten och hela tiden ville ha likadana kläder som du och jag uppskattade allt som vi gjorde tillsammans.
Det bästa som fanns var när jag fick ligga i ditt knä och du pysslade om mig som när du pillade i mitt hår.
Du har alltid funnits för mig, när jag är ledsen så stöttar du mig och är det något problem så hjälper du mig att ge råd eller att lösa problemet.
Att få umgås med dig varje helg det är som semester för mig!
Jag älskar när vi sitter och skrattar ihop åt egentligen urfåniga saker. Eller når jag berättar något pinsmt som har hänt mig eller någont dåligt skämt!
Kommer du ihåg när jag var liten och vi var i stockholm och jag var och badade i den där parken eller när du och jag gjorde någonting som vi båda tyckte var roligt. Jag kom som sagt in i en period i livet då allt var piss och jag hatade dig och pappa men visste innerst inne att jag älskade er och det värsta är att jag försökte förtränga det, jag försökte ta bort min familj och bara leva själv men jag insåg ju att det knappast skulle gå! Sen fick jag e ljus igen och då insåg jag hur mycket du egentligen betyder för mig och hur mycket du hjälper mig med allting och att jag bara kan ringa dig när jag har tråkigt och höra vad du gör och att du säger att du jag kan ringa dig igen om jag får tråkigt igen. Det finns inte ord till hur mycket jag älskar dig och nästa vecka så kommer det bli den bästa helgen i hela mitt liv med dig! Älskar dig oavsätt vad och jag skall aldrig mer göra dig ledsen eller såra dig!
Älskar dig mamma<3

Kommentarer
Postat av: Monica

Det är härligt att vara med dig också.

Älskar dig. Det ska bli kul nästa helg.

kramiz

2010-03-28 @ 11:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0