Minnen kommer alltid tillbaka!

Minns du när vi var små?
Minns du hur vinden blåste i mitt hår så jag fick tovor?
Minns du hur jag log åt precis allt?
Minns du hur glad jag var?
Minns du hur positiv jag var?
Minns du hur jag brukade komma utspringande från mitt hus för jag skulle leka?
Minns du hur jag var som ledsen?
Minns du hur mycket du fick säga till mig?
Minns du mitt skratt?
Minns du hur mycket jag tyckte om att krama dig?
Minns du hur mycket jag tyckte om att klänga på dig?
Minns du hur mycket jag älskade dig?
Minns du när jag stod vid solroserna och skrattade och var helt underbart glad?



Jag minns varje andetag precis som om det vore igår,
Jag minns när jag, min blonda kaluffs kom utspiringande i mina härliga sommarkläder för att jag skulle ut och leka!
Jag minns hur mycket jag skrattade, jag minns hur olydig jag var, Jag minns allting som igår!
Saknar sommaren när man var liten!
Allting var så jävla perfekt!
Saknar allting jag hade hemma!
Man vet inte vad man har fören det är försent!



Kommentarer
Postat av: Agge

Söt bild.

2010-03-01 @ 21:21:32
Postat av: H A A N N N N A

Tack :)

2010-03-01 @ 22:13:00
URL: http://grippsgo.blogg.se/
Postat av: kattis

Haller med! Soojt!

2010-03-02 @ 10:42:21
URL: http://emmapling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0