Mitt internet är fixat! :)

Hejsan igen!!
Nu har jag fixat mitt internet, jag tänkte avinstalera hela voddler men gjorde inte det utan det var en annan sak om voddler fast någonting om internet som jag tog bort och hela datan den blev som ny igen, allting gick lika fort igen som det gjorde i går, fast innan jag fixade voddler!
Vet inte alls vad jag skall göra eftersom det regnar så mycket, har faktiskt bara helat i sängen hela dagen och jag har tänkt att det kan man faktiskt göra bara man inte somnar om så man inte kan sova sen ikväll.
Men skall nog ut i köket och koka makaroner snart, så skall ja äta det och sen baconsåsen, mums.
Ottilia tjatar på mig att jag skall följa med henne ner på stan och fönstershoppa medans hon skall shoppa loss, men jag orkar inte och speciellt så orkar jag inte cykla ner till stan när det regnar så här mycket, då kan jag hällre ligga kvar i sängen och just chilling in the hood.
Jag var inne på Ginatricot´s hemsida och spanade in att min tunika har kommit tillbaka i alla storlekar nu så det här börjar bli väldigt naajs!
Hoppas att jag hittar massa snygga kläder och skor! Och sen skall jag låna Ottilias digitalkamera så skall jag och mamma fota lite och så skall vi kanske på kosmonova eller hur det nu stavas. Det kommer bli kul,
Känner mig lite orolig för mötet som mamma skall på på fredag, dom kommer säkert bara säga alla negativa saker för att jag skall bli nertryckt, och sen hoppas jag verkligen att mamma försvarar mig också.
Jag skall ju dock inte vara med på mötet, men mamma sa att hon skulle ringa mig när det var klart så skulle hon berätta vad dom har sagt och kanske kommit fram till :)
Men nu skall jag gå och koka makaroner, puss

Kommentarer
Postat av: Charlotte :)

Älskling funkade woddler eller vafn de nu heter förresten?:) <33

2010-03-23 @ 13:47:57
URL: http://charlotteekström.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0