mongo katter!

Pratade i telefon emd Ottilia så tänkte jag att jag skulle ut och knalla lite i kvarteret men kom inte längre än en port bort så stod det två katter och typ mowade på varandra asså precis som i youtube klipp, haha fyfan ja va och Ottilia skrattade!
 Just nu så sitter jag och lyssnar på 50 tals musik och just chilling in the hood!
Skall gå och lägga mig snart, känner mig trött!
Jobbigt att Johan Falk börjar klockan nio då och Hanna som är så jävla tv beroende!
Det är bara att sluta ögonen det!
I morgon så hoppas ja verkligen att jag kommer upp i god tid eftersom jag skall duscha också!
Sen måste jag hitta bra kläder som jag kan ha i morgon eftersom dom inte har sagt någontign om vad jag skall ha och sen har dom inte ens sagt när jag slutar, men det märker vi i morgon, jag kommer säkert vara skit trött också eftersom jag har varit van nu med att jag har bara varit hemma måndag och tisdag.
Sen är jag ju ledig på tisdag också, jag har plut dag, så då blir det just chilling in the hood igen :) mysigt och skönt det!
Då skall jag vara med Ottilia, hoppas att det blir fint väder då så man kan ut och gå!
Vet inte riktigt vad man mer kan skriva, kanske inget mer, men det kommer komma ett godnattinlägg kan jag meddela :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0