Mummfiie min älskade Mummfiie!

Hej bloggen, känner mig så lycklig idag, jag har våråkt mummfiie! love him!
Nu börjar jag också få ont i handleden igen men skall bara ta det lugnt nu så att jag inte har allt för ont i handen i morgon i skolan, då kan man inte få så mycket gjort, sen är det den första april i morgon, hatar verkligen den dagen!
Sen kommer väl tusen människor fråga vad jag har gjort med handen men de e väl bara att säga det liksom inget mer med det men det kan bli uttjatigt efter ett tag!
Sen skall jag hem till mamma eller senare mer mot kvällen så kanske drar till Ottilia en stund innan.
Var på maxi idag med Ottilia Malte och Sixten lösgodis för 2:90 kr/hg fett nice price:D
Men nu orkar jag inte skriva mer för det bara värker i hela kroppen skall se andra avenyn ikväll också och Ottilia skall sova hemma hos mig men Godnatt säger jag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0