Mys med balja

Hejsan igen!
Ikväll blev det bada balja, mysigt var det :) vattnet var grymt varmt! jag höll på att halka omkull haha. Det blev mycket skratt! Sen skulle vi äta, Hanna var dock inte så stor i maten, Sen blev det mer balja och då var alla ungdomarna i det var kul, men det fann mysket irritationer men dock jag jag medge att jag började allt :)
Sen kom godiset fram och fortfarande så ville ja inte vräka i mig haha sen ville jag bara hem!!

Vi kom in till stan efter en blåsig bilfärd och då hittade jag inte mina nycklar och vi började leta som bara den och ringde som bara den till dom som fortfarande var kvar där ute vid baljan men dom svarade inte men efter kanske 20 minuters ringande utan meninglöst svar så ringde dom upp och så skulle dom leta men dom hittade inte mina nycklar. Så jag fick reserv nyckeln för jag skulle kolla om dom låg i lägenheten, och självklart så hänger dom kvar haha, klantig hanna men men man lär sig någonting på det,  Charlotte är tillbaka nu och nu skall vi gå och möta en brud för hon skall ha sina saker som hon har glömt hemma hos Charlotte!
216433

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0